VOP a ochrana osobných údajov

ZÁKLADNÉ ÚDAJE O MNE:

Mgr. Linda Tančárová
IČO: 48080101
Sídlo: Zvončekova 52, 831 06,  Bratislava
Som zapísaná v živnostenskom registri, príslušným úradom je Mestský úrad Pezinok.
Nie som platiteľ DPH.
E-mail: schultzlinda11@gmail.com
Telefón: +421 904 021 478

Adresa pre doručovanie je zhodná ako adresa sídla. Na uvedenom e-maile som vám k dispozícii pre bežnú komunikáciu aj pre prípadné vybavovanie podnetov a reklamácií. V ďalšom texte vystupujem už len ako „Predávajúci“.

Úvodné ustanovenia

1.1 Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) platia pre služby predávajúceho, ktorým je Linda Tančárová, uzavretých s kupujúcim prostredníctvom prostriedkov komunikácie na diaľku cez rozhranie webových stránok predávajúceho www.lindatancarova.sk alebo prostredníctvom e-mailu či telefónneho kontaktu medzi kupujúcim a predávajúcim.

1.2 Tieto obchodné podmienky bližšie vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti kupujúcich (zákazníka) a predávajúceho, ktorým je podnikajúca fyzická osoba. V otázkach neupravených kúpnou zmluvou a týmito obchodnými podmienkami sa tento vzťah riadi Občianskym zákonníkom a právnymi predpismi na ochranu spotrebiteľa. Ustanovenia obchodných podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy.

1.3 Tieto obchodné podmienky sú uvedené na webových stránkach predávajúceho a platia pre predaj produktov a služieb predávajúceho na webových stránkach www.lindatancarova.sk   

Objednávka

2.1 Označenie produktu, popis jeho hlavných vlastností a cena sú uvedené na stránkach jednotlivých služieb. Nie som platiteľ DPH. Cena je ďalej vždy uvedená aj na faktúre. Ponuka predaja zostáva v platnosti po dobu, kedy je zobrazovaná na webovom rozhraní.

2.2 Objednávka jazykových služieb vrátane úradných prekladov vždy obsahuje informácie o zákazníkovi – právnickej, či fyzickej osobe, objednávanej službe, cene, možnostiach platby. Sú prijímané platby iba bankovým prevodom.

2.3 Zmluvný vzťah medzi predávajúcim a zákazníkom vzniká zadaním objednávky na jazykové služby (nie až po potvrdení objednávky). Od tohto momentu vznikajú medzi kupujúcim a predávajúcim vzájomné práva a povinnosti, ktoré sú vymedzené kúpnou zmluvou a týmito obchodnými podmienkami. Podaním objednávky zákazník potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí. Podmienkou platnej objednávky jazykových kurzov je dodanie fakturačných údajov (adresa kupujúceho a počet dohodnutých lekcií) predávajúcemu.

Podmienkou platnej objednávky prekladov (bežných či úradných) je dodanie fakturačných údajov (adresa kupujúceho, počet strán, názov, príp. druh prekladaného textu, počet strán, žiadaná lehota).

2.4 Informácie o jednotlivých technických krokoch vedúce k uzavretiu zmluvy sú zrejmé z procesu objednávania a zákazník má možnosť pred vlastným odoslaním objednávky zmluvu skontrolovať a prípadne opraviť. Údaje uvedené v objednávke sú predávajúcim považované za správne.

2.5 Zákazník súhlasí s použitím prostriedkov komunikácie na diaľku pri uzatváraní zmluvy.

2.6 Zmluva je uzatváraná v slovenskom jazyku. Zmluva, resp. príslušný daňový doklad, bude uložený v elektronickom archíve predávajúceho po dobu 5 rokov od jej uzavretia za účelom jej úspešného splnenia a nie je prístupná tretím nezúčastneným stranám.

2.7 Predávajúci je povinný poskytnúť alebo dodať službu, ktorú si zákazník objednal a zákazník sa zaväzuje službu prevziať a zaplatiť predávajúcemu kúpnu cenu. Povinnosti dodať službu je predávajúci zbavený v prípade plne obsadenej kapacity lekcií v prípade jazykového kurzu, prekladateľských úkonov v prípade záujmu o úradný, bežný, či odborný preklad,  o čom bude zákazník vopred informovaný.

Cena, daňový doklad

3.1 Cena produktov, tovaru a služieb je uvedená na vybranom webovom rozhraní predávajúceho. Cena je vždy uvedená aj na faktúre.

3.2 Faktúra: Predávajúci vystaví ohľadom platieb vykonávaných na základe zmluvy zákazníkovi faktúru, ktorú mu odošle do jeho emailovej schránky a ktorá po zaplatení slúži ako doklad o zakúpení produktu či služby. Predávajúci nie je platcom DPH.

Pozn.: Za úradné preklady môže byť v súlade so zákonom č. 382/2004 Z.z. o znalcoch, tlmočníkoch a prekladateľoch vyžadovaný preddavok.

Spôsob a forma platby

4.1 Spôsob a možnosti platby: bankovým prevodom na účet SK22 0900 0000 0001 8180 9617

4.2 Forma platby: Platba je možná iba jednorazovo, platba na splátky nie je možná.

4.3. Kúpna cena je splatná do 14 dní od uzavretia zmluvy (od dátumu vystavenia faktúry), pokiaľ nie je uvedené inak, záväzok zákazníka uhradiť cenu za produkt/tovar či službu je splnený okamihom pripísania príslušnej čiastky na účet predávajúceho.

Spôsob dodania

5.1. Online výučba bude poskytnutá v termíne, na ktorom sa vzájomne dohodneme. Ak sa nedohodneme na termíne, má kupujúci i predávajúci právo od zmluvy odstúpiť.

5.1.2. Preklady budú poskytnuté v termíne, na ktorom sa vzájomne dohodneme. Ak sa nedohodneme na termíne, má kupujúci i predávajúci právo od zmluvy odstúpiť. V prípade objednávky bežných a odborných prekladov a tlmočníckych úkonov sa doba dodania môže líšiť v závislosti od časovej kapacity v rámci spolupráce štátnych orgánov, o čom kupújúci bude v najbližšom možnom predstihu informovaný.

Zabezpečenie a ochrana autorských práv

6.1. Produkty, ktoré predávajúci prostredníctvom webového rozhrania predáva (online kurzy, prekladateľské a tlmočnícke služby) vrátane ich náplne, podliehajú právnej ochrane podľa autorského práva. Akékoľvek ich šírenie, kopírovanie alebo poskytovanie tretím osobám bez súhlasu autorky je zakázané. Oprávnenie na výkon práva autorské dielo užiť môže byť zákazníkovi poskytnuté len na základe licenčnej zmluvy. Zákazník zodpovedá predávajúcemu za ujmu, ktorú porušením práv na ochranu autorského diela spôsobí.

Odstúpenie od zmluvy

7.1. Odstúpenie od zmluvy zo strany spotrebiteľa Ak je kupujúci spotrebiteľom, má právo v súlade s ustanovením § 1837 ods. 5 Občianskeho zákonníka právo odstúpiť od zmluvy v lehote štrnástich dní od prevzatia/dodania služby, a to bez udania dôvodu

7.2. Ak sa rozhodne kupujúci pre odstúpenie v tejto lehote, musí dodržať nižšie uvedené podmienky:

Najneskôr 14. deň po prevzatí služby musí byť predávajúcemu odoslaný prejav vôle o odstúpení od zmluvy.

Čiastka bude vrátená najneskôr do 30 dní od doručenia emailu s odstúpením od zmluvy.

7.3. Odstúpenie od zmluvy zo strany predávajúceho

Predávajúci je oprávnený od kúpnej zmluvy odstúpiť bez zbytočného odkladu, pokiaľ zistí, že druhá strana porušila zmluvu podstatným spôsobom. Na účely tejto zmluvy sa za podstatné porušenie tejto zmluvy považuje:

a)omeškanie zákazníka s úhradou kúpnej ceny viac ako 7 dní po dobe splatnosti

b) kopírovanie a šírenie materiálov tretím stranám

Absencia na individuálnych online lekciách anglického, nemeckého a slovenského jazyka

8.1. Kupujúci môže počas predplateného obdobia lekcií jazyka na lekciách chýbať, avšak je povinný túto skutočnosť oznámiť minimálne 24 hodín pred ďalšou dohodnutou lekciou prostredníctvom emailu či telefónneho kontaktu. Pokiaľ tak kupujúci neurobí, cena za odpadnutú lekciu je účtovaná v plnej výške. V prípade iných voľných termínov zo strany predávajúceho je možné lekciu nahradiť za príplatok 10 € v nasledujúcich 7 dňoch od zrušenej lekcie.

8.2 Nahradzovanú lekciu už po dohodnutí nie je možné nahradiť ani presunúť, a to ani za ďalší príplatok. Pokiaľ kupujúci zruší náhradnú lekciu neskôr ako 24 hodín pred jej začiatkom, bude príplatok 10€ za náhradnú lekciu (viď 8.1) účtovaný v plnej výške.

8.2. Termín lekcie, ktorý bol medzi predávajúcim a kupujúcim záväzne dohodnutý, je možné presunúť iba 1x. Za ďalšie presúvanie termínu si kupujúci priplatí vždy 5€, a to aj vtedy, keď termín presunie skôr ako 24hod pred začiatkom lekcie.

8.3. Pokiaľ sa kupujúci bez predchádzajúceho informovania predávajúceho (cez telefón či e-mail) nedostaví na výučbu do 15 minút od dohodnutého začiatku lekcie jazyka, lekcia automaticky prepadá a je pokladaná za odučenú bez možnosti nahradenia lekcie.

8.4. Kupujúci má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na schultzlinda11@gmail.com), pokiaľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo pokiaľ sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Pokiaľ predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 60 dní od jej odoslania, kupujúci má právo podať návrh na začiatok alternatívneho riešenia sporu subjektu. Kupujúci – spotrebiteľ má právo na mimosúdne riešenie spotrebiteľského sporu.

Zodpovednosť

9.1 Zodpovednosť za obsah webu: Všetky texty na webe www.lindatancarova.sk sú duševným vlastníctvom Mgr. Lindy Tančárovej. Ich kopírovanie bez súhlasu a uvedenia autorky môže byť stíhané.

Webové stránky môžu byť aktualizované bez predchádzajúceho upozornenia.

Ochrana osobných údajov

10.1. Prehlásenie predávajúceho: Predávajúci sa zaväzuje plne rešpektovať dôverný charakter osobných a firemných dát kupujúceho, ktoré sú zabezpečené proti neautorizovanému prístupu a chránené proti zneužitiu. Údaje potrebné na fakturáciu sú nevyhnutné pre identifikáciu kupujúceho. Sú použité na realizáciu celého obchodu, vrátane nevyhnutných účtovných operácií, vystavenie daňových dokladov, identifikáciu bezhotovostných platieb a na komunikáciu s kupujúcim.

10.2. Detailné osobné dáta aj údaje o nákupoch kupujúceho sú ukladané v databáze s prísnym zabezpečením proti zneužitiu a nie sú poskytované tretím stranám.

10.3. Na požiadanie vám podľa možnosti obratom a písomne ​​oznámim, či a aké osobné údaje mám o vás zaznamenané. Ak by napriek snahám o aktuálnosť údajov boli zaznamenané nesprávne informácie, na požiadanie budú opravené.

10.4. Kupujúci, predávajúci i lektor zúčastňujúci sa kurzov berú týmto na vedomie, že všetky informácie, ktoré o sebe vzájomne účastníci aj lektor pri štúdiu či prekladateľkých údajoch získajú, sú pokladané za veľmi dôverné a citlivé as ako takými budú s nimi nakladať.

Účinnosť

Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 24.8.2020. Informácie sú oznamované prostredníctvom webových stránok www.lindatancarova.sk  poprípade ďalšími informačnými kanálmi, spravidla e-mailom. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu týchto obchodných podmienok. Každá nová verzia obchodných podmienok je dostupná na webových stránkach www.lindatancarova.sk a je označená dátumom účinnosti. Všetky objednávky sa vždy riadia aktuálnou verziou obchodných podmienok.

Záverečné ustanovenia

Znenie týchto obchodných podmienok je pre zmluvné strany záväzné.